معجزه

اولین زیارت من با گلی از بهشت

1394/5/10 11:08
نویسنده : مامان ریحان
95 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفس  مامانبوس

دیروز با عمو علی و خاله فاطمه و عمو مجتبی و خاله کوثر که دوستای من و بابا هستند و یسنا و کسری و حسنا که دوستای شما میشن متنظررفتیم قم زیارت حضرت معصومه(س) که اولین سفر زیارتیت بود عزیز دلممحبت

بعدشم رفتیم جمکران که  اولین بار بود اونجا می رفتم و تو مسجد من و تو با هم نماز امام زمان(عج) خوندیمفرشته

خاله فاطمه هم تعریف کرد که به مامانش و مامان عمو علی خبر اومدنت رو  داده و اونا هم کلی برامون ذوق کردندزیبا

ببین چقدر همه خوشحالند جیگرم؟ محبت

صبحونه هم مهمون عمو علی بودیم تو رستوران مهتابآرام

قرار بود ما رو به خاطر ماشین جدیدشون مهمون کنه

منم سعی کردم چیزای خوب و سالم بخورم تا تو کیف کنی و تند تند بزرگ شی اما یه تیکه سوسیس هم دلم خواست و خوردم که ازت خیلی معذرت میخوام  مامانیخجالت

ظهر که داشتیم برمیگشتیم رفتیم رستوران البرز تو قم که بابا گفت من حساب می کنم به مناسبت اومدن تو و من هم فسنجون سفارش داده بودم که اصلا خوشمزه نبود و انگار هیچی گردو توش نداشتسکوت....متاسفم که بازم چیز مفیدی نخوردم عزیزم البته از کباب بابا و جوجه کباب خاله فاطمه خوردم یه کم؛ امیدوارم همش بهت رسیده باشهمحبت

تو راه تهران هم عمو مجتبی هممون رو آیس پک مهمون کرد که اصلا میل نداشتم ولی نمیشد نه بگم و آیس پک توت فرنگی خوردم که خودم مزش رو خیلی دوست داشتم امیدوارم تو هم خوشت اومده باشهزیبا

ما تو ماشین عمو علی بودیم و نزدیک بود تو راه تصادف کنیم  که خیلی نگرانت شدم عزیز دلم  و زیر دلم درد گرفته بودغمگین

یه جا هم تو دست انداز خیلی بد افتادیم که بازم خیلی ناراحت شدم از اینکه تو انقدر اذیت شدیغمگین

شب هم برای بابا سیب زمینی سرخ کردم و برای خودم ماست و خیار با کشمش و گردو درست کردم  که بابا هم ازش خورد....مامانی هیچوقت انقدر برای خوردن غذاهای سالم و مفید انگیزه نداشتم ولی الان خیلی برام مهمه که تو حتما هر چی بدن کوچولوت لازم داره بهش برسه و احساس مسئولیت می کنم در قبال هر چیزی که میخورمبغل

خیلی از خدای عزیزم شاکرم که تو رو بهم داد و اجازه داد این حس بی نهایت شیرین و خاص رو تجربه کنمفرشته

گلم امروز قراره وقت دکتر بگیرم اما بین دو تا دکتر موندم......امیدوارم خدا کمکم کنه بهترین رو انتخاب کنمآرام

هنوز مامان رو اذیت نکردیاااا من منتظرم یه کم اذیتم کنی تا بیشتر بتونم حست کنمبوس

فقط یه کوچولو دل درد دارم گاه و بیگاه که به خاطر اینه که  اتاقت داره بزرگتر میشه تا برات جا داشته باشه و تو هم تند تند بزرگتر و کاملتر بشیمحبت

عاشقتم  گل بهشتی من!

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به معجزه می باشد